frågor!

Hur ska en bästa vän vara tycker du själv? mvh från fanny
svar: Hej fanny!
oj, alla tycker helt olika om det här men enligt mig ska en bästavän alltid stötta en, de flesta närmaste vännerna ser på en hur man mår, man ser om personen är ledsen eller inte bara genom att kolla på personen.
snäll är ju också viktigt, men helt klart vara sig själv med varandra och verkligen trivas, det är svårt att förklara eftersom alla ser det på olika sätt
:)

Tja Jennifer!!
kan jag få din kik? vad heter du på instagram?
svar: hej!
kik & instagram: jjenniferllarsson

var inte du och sandra scherp bästa vänner förut? / anonym tjej
svar: jo det var vi, eller vi stod varandra väldigt nära.
men som det alltid kan göra så hände det massor med saker och det fick oss att glida isär väldigt mycket, men vi snackar fortfarande med varandra osv så det är
bra.

hej, hur lärde du känna tobias? från en tjej på hans skola som vill ha svar i detaljer.
svar: oj, haha hej.
vad menar du med detaljer? det blir svårt men vi lärde känna varandra genom innebandyn, la till varandra på facebook, kände gemensamma kompisar och till slut träffades vi osv.
vi kom jätte bra överrens och blev då jätte bra vänner, har samma intressen då iallafall så det var typ ''meningen'' att få han som vän känns det som, inget jag ångrar
alls.

sportar du eller har du gjort det?
svar: jag spelade innebandy i jätte många år men slutade pågrund av många olika anledningar men speciellt för mitt knä som gjorde förbannat ont och för att hänga med i skolan.

har du pojkvän om inte varför det? /// moa
svar: hej moa, nej jag har ingen pojkvän för tillfället, antar att jag inte hittat den rätta ännu!

vilka umgås du mest med i södertälje & vagnhärad? jag har sett dig jette många gånger men några jag känner så jag undrar lix / en tjej 13 år
svar: oj, vilken ålder umgås du med?
men i vagnhärad umgås jag mest med caroline, sandra & ellinor.
händer att jag umgås mycket med anton, samuel & gibbe också men man är ofta med flera stycken och har kul tillsammans!
i södertälje är jag inte så jätte mycket men umgås med tobias eftersom han är min bästavän, umgås med adam, oliver, viktor, och deras kompisar
ibland.

vilket gymnasium ska du gå?
svar: jag har sökt barn & fritid i södertälje!

Kommentera här: