snart fredag

hej bloggen!
redan torsdag idag och jag hade fullt upp igår och har det idag också.
igår städade jag hela mitt rum för ska flytta ut i 5 veckor pågrund av renovering, så packade ihop allting som behövdes innan jag drog mig ut på en löparrunda på 5 km, väldigt skönt men för varmt!
sprang raka vägen till emilia sen där jag ramlade ihop på gräsmattan, fyfan va slut jag var.
vi åt middag med hennes mamma och samuel innan vi åkte till hennes mormor för att prova hennes balklänning som var riktigt fin.
kom hem runt 9 och la mig på madrassen i mitt tomma rum haha och somnade ganska snabbt faktiskt, var hur seg som helst imorse men kom i tid.
dagen har inte alls varit bra utan allt är dåligt haha, depprimerad tjej men ärligt ingenting går bra.
efter skolan ska jag ta tag i och flytta ut, fixa i nya ''lägenheten'' och få ordning på allt innan jag ska möta upp vendela innan vi ska på konfamötet.

har just nu so och vi kollar på nån krigar sak, hörs mer sen
kram
 

Kommentera här: