förlåt,förlåt,förlåt!

Gomorgon bloggen!
måste börja med att säga förlåt verkligen för den jätte dåliga upptaderingen, skolan har dragit igen och jag är i ett hav av massor med plugg jag fått.
jag måste ge järnet i skolan nu sista tiden innan skolavslutning så jag klarar mig, endast 25 skoldagar kvar!
därför har jag lagt bloggen åt sidan ett tag osv för min egna skull och för andra saker.
men vi ger det en ny chans nu!

igår (torsdag) opererades min mamma så vi var på karolinska i stockholm och hälsade på henne på eftermiddagen, det var blandade känslor att vara på ett sjukhus eftersom att jag hatar sjukhus så himla mycket efter allt med mormor osv.
när jag kom hem träffade jag carro,samuel & anton och vi bara chillade.
idag är det fredag och jag är mer än glad för det, idag står oxelösund på schemat!
åker dit efter skolan, och åker hem imorgon för jag ska på släktgrej på kvällen, men imorgon ska jag göra något jag inte gjort på länge... RIDA!
får helt enkelt se hur det går, bloggar mer sen!
kram
 

Kommentera här: