-Ny vecka-

Ny vecka med endast 3 dagar i skolan, går måndag-onsdag och sen är vi lediga torsdag & fredag!!
det ska bli hur skönt som helst, kom fram till idag på ''handledartiden'' att det är bara 18 skoldagar kvar också, det är massor med studiedagar, och andra dagar skolan ordnat, med maraton och såna saker så man blir bara mer taggad till sommarlov nu och börja gymnasiet när det inte är långt kvar alls.
och jag som är så himla skoltrött och gärna ligger kvar hemma i sängen så känns det bättre och veta, ska kämpa mig igenom sista tiden nu.

Idag är det iallafall måndag igen och den här dagen är rätt lugn, sitter just nu på engelskan som slutar om 20 minuter.
har sen so, idrott och hemkunskap innan jag slutar den här dagen så det är as najs, solen skiner idag och allt är bara på topp just nu.
inga planer för dagen alls, kanske försöka ge mig på lite plugg ute i det fina vädret med mellis efter skolan, skulle inte sitta fel alls.
men mina planer kommer väl fram och det delar jag med mig av senare, nu ska jag jobba sista så upptaderar jag mer sen.
kraaam

 


Kommentera här: