-

Tisdag idag och det här är den segaste dagen på hela veckan verkligen och jag vill avlida redan nu om jag fick bestämma men ska ta mig igenom den här dagen också.
Det är ju trosallt sista dagen imorgon innan vi får ledigt resten av veckan så det är najs, valborg imorgon och den ska spenderas med finaste vännerna i Oxelösund antaglien, mysigt!
inga planer faktiskt för dom lediga dagarna utan vi får se vad som händer, tar det som de kommer!
men just nu sitter jag iallafall på musiken, håller på att skriva en uppgift som vi ska sätta ihop en powerpoint av sen och redovisa den nästa vecka & även sjunga som ett band och spela osv, lär inte gå bra ser det ut som just nu.
slutar alltså 15.45 idag, ska dra hem direkt få i mig någonting att äta och vila en timme innan jag ska hämta Joline & Casper på dagis runt 5 och spendera kvällen med dom.
så min dag är full rulle, direkt när jag kommer hem ikväll ska jag soooova, lär bli ganska sent.


igår hände ingenting speciellt, efter skolan satt jag ute med Mamma & Åsa en stund och pratade i solen, åkte sen med pappa och åt innan han sen körde mig till skolan och där träffade jag först anton, samuel & carro.
sen drog pojkarna och jag, carro träffade Niko men det tog ingen lång stund innan jag drog hem och sov haha.

Ska skriva klart nu så mer bloggande sen, puss !

(bjuder på en gammal bild på mig sen 2012)
 

Kommentera här: