Måndaaag!

Gomorgon bloggen!
jag är helt sänkt just nu, har jordens jävla migrän och har ont i halsen.
det betyder alltså ingen skola för mig idag vilken var en självklarhet när jag vaknade upp och mådde som jag måddde, la täcket över huvudet igen och ville bara avlida för hur ont i huvudet jag har.
jag är somsagt hemma idag och jag ska bara soooova, ärligt, sova sova sova!!
senare under dagen tänkte jag ta tag i det sista inlämningarna osv så det blir gjort, fan inte långt kvar nu alltså tills jag går ut 9an och det är sommarlov, som jag längtar!!

I helgen har det inte hänt så mycket, fredagen spenderades med gibbe, samuel & emilia.
i lördags fyllde hampus 13 år så vi kalasade en del för honom och även samuel fyllde 16 år så vi firade dom hela dagen.
lördags kvällen spenderade jag med maria, ellinor, anton & erik, vi gled runt ute haha innan vi drog till gårn en sväng.
söndagen var rätt seg, träffade maria på dagen innan jag åkte till södertälje för emilia skulle handla skor så följde med dom dit och när vi kom hem drog vi ut, träffade simon och även många fler.
nu ska jag ta och sova, hörs mer sen!
kraam
 

Kommentera här: