Idag är det torsdag

hej bloggen!
idag är det torsdag och de närmer sig helg, lovet är verkligen slut snart :(
fast veckan har ju ändå vart bra, spenderat allt tid med carro, mycket med jonnie och karolis oxå, även sandra en del.
va ju i oxelösund igår oxå så har haft saker att göra ja, tobias skulle kommit idag men han är sjuk så han kommer antagligen i helgen eller nästa så de löste sig iallafall, saknar han verkligen sååå mycket!!
igår när jag kom hem från oxelösund så drog jag hem, duschade och fixade mig, drog sen ut för att vara med sandra, carro, jonnie, kau och marcus.
vi chillade ute ett tag, senare gick jag och carro till mig, vi bara tog de lugnt innan båda somnade och vaknade upp vid 1 idag.
bara vart en lugn dag, vi fixade oss i lugn och ro och mötte sen upp caroline fahlen, pratade lite, sen mötta vi sandra och var med henne ett tag.
jag drog hem sen och badade med tända ljus och tänkte en massa, riktigt skönt!
la mig i sängen ett tag och sen mötte jag upp carro och just nu chillar vi hos henne, sover här inatt :)
imorgon ska jag fixa i mitt rum, får en ram till min säng så de blir en riktigt dubbelsäng, äntligen!
de händer väl imorgon vad jag vet nu, träffa en kompis på kvällen antagligen med carro så det blir najs!
vi hörs mer snart eller imorn.
puss <3
 

Kommentera här: