måndag!

godmorgon!
förlåt för den dåligs upptaderingen, har tänkt helatiden på att blogga men har inte haft tillgång till dator och min mobil har inte vart på den bästa sidan om man säger så, laddaren la av i helgen så behövde spara batteri osv.

fredag: var i skolan hela dagen, tog bussen efter skolan med Sandra till södertälje och träffade tobias & emil, det regnade ute så var mest hos tobias och bara chillade, åt pizza och hade en mys fredag helt enkelt.
åkte hem runt 7 och hemma lagom till 8, tog det lugnt hela kvällen, var så grymt trött..

lördag: vaknade upp runt 9, tog det lugnt hela dagen, små städade osv innan Sandra kom.
jag, min bror & sandra åt lunch tillsammans innan jag och sandra åkte tillbaka till Trosa och träffade tobias som åkte moppe från södertälje, vi lagade god middag och hade det mysigt.
han drog hem, jag & sandra drog ut och var med lite kompisar, kom hem runt 12.

söndag: STÄDADE!

idag är det måndag och jag är inte alls taggad på skolan, bara att ta sig igenom veckan.

bloggar mer sen, kram

 

Kommentera här: