imorgon är det fredag!

Hej bloggen!
idag är det torsdag och veckorna går väldigt snabbt, snart är det sommarlov, gymansie, sommarjobb osv.. hehe ett några månader kvar men det lär gå snabbt.
idag gick jag hem från skolan efter idrotten för jag mådde verkligen inte bra alls, mensvärk och yr och det går inte ihop i min värld riktigt.
gick hem och la mig i sängen ett tag och lyckades somna i typ 2 timmar, vilket var väldigt skönt.
just nu är jag på gårn med carro och vi sitter och pluggar lite, har så himla ont i magen så kommer dra hem om ett tag.
imorgon är det iallafall Fredag äntligen, slutar verkligen sent (15.40), men imorgon ska jag nog bara ta det rätt lugnt.
ska städa iallafall, hela mitt rum väldigt noga men en lugn kväll imorgon för ska upp tidigt på lördag pågrund av att jag ska på dagskryssning med familjen & min moster, är hemma då på lördag kväll & då ska jag träffa någon hihi :$
mer om det imorgon, ska plugga lite.
kram
 

Kommentera här: