min lördag

hej bloggen!
dagen blev lyckad ändå fast våran fail.
vi kom till södertälje runt kvart över 3 och då chillade vi runt lite innan vi gick in för att se matchen och väl där så spelar inte tobias?
vilket panik på riktigt, då har han vart och spelat med H3 (herrar division 3) så han är inte ens i södertälje utan i flen, oherre va pinsamt det kändes.
men han kom till wasa iallafall och såg klart matchen med oss som blev 6-5 till telge då, grattis till dom fast de va fel..
efter matchen körde tobias föräldrar oss till stan, vi drog och åt kebab och bara snackade innan våran skjuts hem kom och det var runt 7.
när vi kom hem så drog vi ut och träffade Marvello, Karolis och nån annan kille en stund innan dom drog och jag och caroline drog till affären och mötte sen sandra.
nu är jag hemma iallafall och sitter just nu här framför datorn, bloggar och lyssnar på musik.
idag ska jag bara vara hemma, känner mig inte helt 100 heller, det snurrar i huvudet och ibland ser jag ingenting.
måste ha någonting med blodtrycket/blodsockret att göra vilket känns lite läskigt men..
ska iallafall vara hemma idag och kolla på film och bara chilla, umgås lite med mamma.
imorgon är det ju somsagt ''fika'' här hemma för min bror som fyller 17 på måndag så släkten kommer hit iallafall så måste fixa lite i mitt rum osv, kanske gör det ikväll, får se.
imorgon vet jag inte mer vad som händer riktigt utom det, kanske träffa kompisar eller nått, får helt enkelt se hur det blir.
men en hemma kväll känns som att det behövs för min kropp och mitt kaos i huvudet så kanske lägger mig i ett varmt bad också, det återstår att se.
kanske blir ett inlägg sen, kramar <3

 

Kommentera här: