25 december

hej bloggisen!
igår var de julafton som vart väldigt lyckad, var jätte mysigt.
åt tillsammans, kusinen kom också.
efter det delade vi ut julklappar, åt godis, kollade svensson svensson och bara myste.
somnade rätt skapligt, vid typ 1, vaknade upp vid 9 idag, tog ett bad, lyssnade på musik och bara tog de lugnt innan jag gick ut på lång promenad med brorsans hund.
mötte då också upp sandra, vi gick vidare med hunden.
efter det satt jag och sandra ute ett tag innan samuel & anton kom.
drog hem sen och kollade på film "hur många kramar finns det i världen", riktigt rolig och bra film :)

drog sen ut och träffade jonnie en sväng, innan jag drog hem och åt middag för att sen gå ut igen med sandra, marcus, samuel & anton.
efter ett tag kom ellinor, vi satt bara och snackade.
kom hem för 45 minuter sen och ligger nu i sängen, kollar bloggar o sånt.
imorgon ska jag iväg med min pappa och bror för shopping, har mer planer för imorgon men det tar vi sen.
kramar ♡


Kommentera här: